Dnia 3 grudnia 2018 roku (poniedziałek) o godz. 1400

w sali obrad Urzędu Gminy w Przemęcie odbędzie się

druga sesja VIII kadencji Rady Gminy Przemęt.

 

Proponowany porządek obrad sesji jest następujący:

 

  1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności sesji.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z pierwszej sesji.
  4. Interpelacje radnych.
  5. Informacja o pracy Przewodniczącego Rady Gminy w okresie międzysesyjnym.
  6. Sprawozdanie Wójta Gminy z pracy w okresie międzysesyjnym.
  7. Sprawozdanie Prezesa Przemęckiego Przedsiębiorstwa Komunalnego w Przemęcie za rok 2018 oraz przedstawienie planów na lata 2019 – 2023.
  8. Informacja z działalności Związku Międzygminnego Obra.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Przemęt.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru członków Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Przemęt.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru Przewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków
    i Petycji Rady Gminy Przemęt.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru członków Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Przemęt.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie składów osobowych Komisji Stałych Rady Gminy Przemęt.
  14. Podjęcie uchwały w sprawie powołania Przedstawicieli Gminy Przemęt do Związku Międzygminnego „OBRA”.
  15. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w uchwale budżetowej Gminy Przemęt
    na 2018 r.
  16. Podjęcie uchwały w sprawie stawek podatku od środków transportowych.
  17. Podjęcie uchwały w sprawie ustanowienia wieloletniego programu osłonowego
    w zakresie dożywiania „Pomoc Gminy Przemęt w zakresie dożywiania” na lata 2019 – 2023.
  18. Podjęcie uchwały w sprawie określenia zasad zwrotu wydatków za świadczenia
    z pomocy społecznej w zakresie zadań własnych gminy.
  19. Podjęcie uchwały w sprawie podwyższenia kryterium dochodowego uprawniającego do przyznania nieodpłatnie pomocy w zakresie dożywiania
    w formie świadczenia pieniężnego na zakup posiłku lub żywności dla osób objętych wieloletnim rządowym programem „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019 – 2023.
  20. Wolne głosy, wnioski i informacje.
  21. Odpowiedzi na interpelacje i wnioski.
  22. Zamknięcie obrad.