Wersja
WCAG
Przejdź do
mapy strony
Przejdź do menu Przejdź do treści strony

Szkolenia poprawy jakości obsługi klientów

Zmieniające się przepisy i dbałość o jak najlepszy kontakt z obsługiwanymi przez Urząd Gminy Przemęt klientami wymaga od pracowników samorządowych rozwijania swojej wiedzy i umiejętności interpersonalnych. Temu służy m.in. udział w szkoleniach. Oczywiście na krótki czas wyłącza to pracownika z pracy, ale korzyści z tego typu spotkań szkoleniowych są nieocenione i procentują w dalszej pracy.
9 grudnia 2016 r. pracownicy Urzędu Gminy Przemęt wraz z kadrą zarządzająca odbyli dwudniowe wyjazdowe szkolenie, które w Dworze Kolesin przeprowadzili profesjonalni trenerzy z Agencji Samorządowej SDC. Szkolenie dla pracowników dotyczyło szeroko rozumianych zagadnień konfliktu, radzenia sobie z nim i komunikacji. Celem było oczywiście polepszenie jakości obsługi klientów, która choć już teraz stoi na wysokim i cały czas podnoszonym poziomie, to jednak warto w ten aspekt pracy urzędnika zawsze inwestować. Kadra zarządzająca natomiast uczestniczyła w szkoleniu na temat oceny potencjału pracowników, ich motywowania i stwarzania najlepszej ścieżki rozwoju.
Spotkanie miało dla pracowników również wymiar integracyjny. Była to dobra okazja do rozmowy, wymiany poglądów nie tylko związanych z pracą. Wszak wiadomo, iż na wydajność i jakość w pracy wpływają także zwykłe międzyludzkie stosunki. Atmosfera pracy jest bardzo ważnym elementem jej jakości.
Dwór Kolesin, gdzie odbywało się szkolenie, przygotował dla uczestników szkolenia niespodziankę. Była to krótka, zorganizowana podczas przerwy w zajęciach szkoleniowych, prezentacja rodzajów win oraz zielonogórskiego regionu, który słynie z licznych winnic. Organizatorzy niespodzianki przewidzieli także próbowanie wyrobów winiarskich, z czego jednak w związku z faktem, iż odbywało się szkolenie, jego uczestnicy nie skorzystali. Mimo to prezentacja był miłą niespodzianką między zajęciami szkoleniowymi.
Szkolenie, nie licząc przerw, trwało ponad 7 godzin. I choć wymagało dużego skupienia od uczestników, gdyż miało ono formę nie tylko wykładów, ale i warsztatów, pracownicy ocenili je bardzo pozytywnie.
Teraz pora na wdrożenie zdobytej wiedzy w praktykę czyli swoją prace! Mamy nadzieję, że efekty będą widoczne przede wszystkim dla Państwa – mieszkańców, klientów Urzędu, bo z takim celem zorganizowano szkolenie.

Wyszukaj w serwisie
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors