Wersja
WCAG
Przejdź do
mapy strony
Przejdź do menu Przejdź do treści strony

Chwile z życia kolonisty

W  dniu 23 lipca b.r.  grupa uczniów ze szkół z terenu Gminy Przemęt pojechała na kolonię do Kobylnicy. Kolonia organizowana jest dla uczniów kl. VI  szkól podstawowych w ramach współpracy Gminy Przemęt z Gminą Kobylnica.  Kolonia będzie trwała do 5 sierpnia.

Trasa przeminęła nam bardzo szybko, zostaliśmy zakwaterowani szkole w salach, które zostały przygotowane z łóżkami, stoliczkami nocnymi i szafami.  Zapoznaliśmy się z ośrodkiem oraz jego otoczeniem, a nawet wyruszyliśmy na teren miejscowości Kobylnica i gdyby nie deszcz, to i tak spacer  był wspaniały, szczególnie dla chłopaków, którzy odkryli gdzie znajduje się boisko do gry w piłkę nożną.

W następny dzień wstaliśmy o 7.00. Po śniadaniu pojechaliśmy na plażę w Ustce. Przez jakiś czas pogoda nam nie dopisywała, ale potem się rozpogodziło, wyszło słoneczko, mogliśmy się kąpać i opalać oraz budować wesołą buźkę misia. Byliśmy tam do 16.00.  Gdy wróciliśmy zjedliśmy obiadokolację i na świeżym powietrzu bawiliśmy się w zagadki w języku angielskim oraz kalambury i pyrę. Dzień minął nam bardzo przyjemnie i wesoło.

Kolejny dzień – po pysznym śniadaniu, pojechaliśmy do Słupska, gdzie uczestniczyliśmy w ciekawych zajęciach zorganizowanych dla nas przez WORD (kierowanie rowerem symulującym jazdę po spożyciu alkoholu, zajęcia w alkogoglach i narkogoglach, symulatorze wypadków oraz jazdę po miasteczku rowerami z przypomnieniem znaków drogowych). Następnie z przewodnikiem zwiedzaliśmy Słupsk(kościoły, pomniki, zabytki). Ciekawostką było oglądanie panoramy z wieży Urzędu Miasta. Zajęcia i gry sportowe zajęły nam czas między kolacją, a ciszą nocną( która obowiązuje nas niestety od godz. 22.00 😉 )