Wersja
WCAG
Przejdź do
mapy strony
Przejdź do menu Przejdź do treści strony

Z życia kolonisty 28-30.07.2019

„28.07

W niedzielę wstaliśmy o godzinie 7:00, zjedliśmy śniadanie i zabraliśmy prowiant na drogę. Wyruszyliśmy pieszo do Gardny Wielkiej – 8 kilometrów, na miejscu każdy z nas dostał rower i wyruszyliśmy w trasę wokół jeziora Gardno – przejechaliśmy 25 kilometrów. Na koniec przeszliśmy jeszcze 4 kilometry pieszo do naszej szkoły. Potem była pyszna obiado-kolacja, był kotlet schabowy i ziemniaki z koperkiem. Po kolacji obejrzeliśmy bardzo ciekawy film, Niekończącą się opowieść. Bardzo nam się ten dzień podobał.

29.07

Dzisiaj dzień również był bardzo ciekawy, wręcz zaskakujący. Jechaliśmy 3 godziny autobusem śpiewając piosenki! Po dojechaniu do Gdyni odwiedziliśmy Centrum Nauki Eksperyment. Był tam np. kołowrotek dla chomika w olbrzymiej wersji lub tor przeszkód do pokonania na wózku inwalidzkim. Po 2 godzinach pojechaliśmy do portu w Gdyni. Niespodzianką było spotkanie z Prezydentem Rzeczypospolitej Polskiej Andrzejem Dudą, który akurat przypłynął do portu. Oczywiście mamy z nim zdjęcie :):) Obiad zjedliśmy w McDonaldzie. Po powrocie do szkoły napisaliśmy listy do rodziców. Potem kąpiel i spanie.

30.07

Dzisiaj pojechaliśmy do miejscowości Poddębie. Odbyliśmy długi, leśny spacer (12 km), po drodze były duże wydmy. W międzyczasie zahaczyliśmy o wieżę widokową. Następnie poszliśmy na lody. Po dojściu do morza, resztę drogi kontynuowaliśmy wzdłuż brzegu. Pan przewodnik zorganizował konkurs na najładniejszy kamień, znaleziony na brzegu, zwycięzcy otrzymali czapeczki z daszkiem. Następnie poszliśmy na obiad. Po zjedzeniu pojechaliśmy do szkoły, gdzie mieliśmy dyskotekę.