Wersja
WCAG
Przejdź do
mapy strony
Przejdź do menu Przejdź do treści strony

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO SEKRETARKI

 Dyrektor Zespołu Szkół w Przemęcie informuje o zamiarze zatrudnienia na umowę o pracę osoby na stanowisko sekretarki.

 

  1. Nazwa i adres jednostki:

Zespół Szkół w Przemęcie, ul. Szkolna 1, 64-234 Przemęt

 

  1. Określenie stanowiska:

Sekretarka

 

  1. Wymiar czasu pracy:

5/8 etatu

 

  1. Wymagania pracodawcy i zakres obowiązków związanych ze stanowiskiem:

 

  1. a) wymagania

 

             Umiejętności twarde:

  • wykształcenie średnie lub wyższe kierunkowe (np. administracja)
  • znajomość języka obcego (w mowie i piśmie) opcjonalnie
  • znajomość pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych
  • prawo jazdy kat. B
  • znajomość zasad pisowni i łatwość w prowadzeniu korespondencji

Umiejętności miękkie:

  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • dobra organizacja pracy i samodzielność
  • wysoka kultura osobista i pozytywne nastawienie do ludzi
  • radzenie sobie w pracy pod presją czasu i odporność na stres
  • dokładność i dbałość o szczegóły
  • zdolności analityczne
  • inicjatywa i zaangażowanie w wykonywaniu obowiązków
  • łatwość w budowaniu i podtrzymywaniu dobrych relacji ze współpracownikami oraz petentami
  • uczciwość i rzetelność
  1. b) obowiązki
  • rejestracja i organizacja wizyt gości oraz ich przyjmowanie
  • odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz przesyłek kurierskich, rejestracja korespondencji
  • prowadzenie kalendarza spotkań
  • monitorowanie stanu zaopatrzenia biura i zamawianie artykułów biurowych
  • przygotowywanie pism, analiz, raportów i korespondencji dla przełożonych
  • obsługa oraz archiwizacja dokumentacji
  • dbanie o prawidłowy przepływ informacji
  • prowadzenie księgi uczniów
  • wykonywanie wszelkich czynności związanych z ruchem uczniów (przyjęcia, przeniesienia etc.)
  • prowadzenie dokumentacji dot. wyników klasyfikacji i promocji uczniów
  • obsługa organizacyjna rekrutacji uczniów
  • zakładanie arkuszy ocen dla uczniów
  • wydawanie legitymacji uczniowskich, sporządzanie odpisów arkuszy ocen, wydawanie zaświadczeń potwierdzających kontynuację nauki, prowadzenie rejestru zaświadczeń oraz wydanych legitymacji
  • prowadzenie spraw dotyczących ubezpieczeń uczniów
  • sporządzanie duplikatów i odpisów świadectw promocyjnych, ukończenia szkoły oraz dojrzałości
  • przyjmowanie składek ubezpieczenia OC nauczycieli
  • pomoc przy organizacji egzaminów (np. maturalnych, zawodowych) oraz uroczystości szkolnych.

 

  1. Wymagane dokumenty:
  2. list motywacyjny z uzasadnieniem – podpisany odręcznie,
  3. życiorys – curriculum vitae.

 

  1. Warunki pracy na danym stanowisku:

Praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie.

 

  1. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Zespołu Szkół w Przemęcie, na adres e-mail: sekretariat_sp@szkola-przemet.pl  lub pocztą na adres szkoły:

  1. Szkolna 1, 64-234 Przemęt, w nieprzekraczalnym terminie

do dnia 22 sierpnia 2022 r., do godz. 14:00 włącznie.

 

 

Z wybranym kandydatem, który będzie spełniał wymagania, szkoła skontaktuje się telefonicznie.

 

Dyrektor

      Zespołu Szkół w Przemęcie

Wyszukaj w serwisie
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors