Zarząd Związku Międzygminnego „Obra” zawiadamia, iż ma zamiar przeprowadzić postępowanie o udzieleniu zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2026 r.
Jednocześnie, zgodnie z art. 6c ust.3c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach wyznacza się termin 60 dni tj. do dnia 28 września 2024 r. na:
1) odwołanie przez właściciela nieruchomości oświadczenia o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez gminę, jeżeli nieruchomość jest wyłączona z tego systemu na podstawie tego oświadczenia;
2) złożenie przez właściciela nieruchomości oświadczenia spełniającego wymagania, o których mowa w ust. 3a, o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez gminę, jeżeli właściciel nieruchomości jest objęty tym systemem.
Powyższe oświadczenie dostępne jest na stronie internetowej pod linkiem:
https://zmobra.pl/oswiadczenie-o-wyjsciu-z-systemu_wpisy_100_65_.html
Niezłożenie oświadczenia jest równoznaczne z pozostaniem w dotychczasowym systemie.