Wersja
WCAG
Przejdź do
mapy strony
Przejdź do menu Przejdź do treści strony

Informacje o sposobie załatwiania spraw drogą elektroniczną

Korzystanie z Elektronicznej Skrzynki Podawczej zlokalizowanej na platformie ePUAP wymaga posiadania bezpłatnego konta użytkownika elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP.

Konto można założyć rejestrując się na stronie: http://epuap.gov.pl/

Szczegółową instrukcję, opisującą również poniższe kroki, znajdą Państwo pod adresem: http://epuap.gov.pl/wps/portal/E2_Pomoc

Po zalogowaniu niezbędne jest:

  1. Zlokalizowanie formularza udostępnionego przez Urząd Gminy Przemęt na platformie ePUAP
  2. Wypełnienie elektronicznego formularza na stronie ePUAP, bądź dołączenia on-line dokumentu z bezpiecznym podpisem weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu w formacie Xades-Bes.

Akceptowalne formaty załączników to: DOC, RTF, XLS, CSV, TXT, GIF, TIF, BMP, JPG , PDF, ZIP. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 5 MB. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane przez system i nie zostaną rozpatrzone.

 

Adres skrytki na platformie ePUAP:  /ugprzemet/skrytkaESP

 

Katalog spraw załatwianych w Urzędzie za pomocą platformy ePUAP

 

Informacja o złożeniu formularza w ePUAP zostanie automatycznie przekazana do Urzędu gminy drogą elektroniczną.

Wyszukaj w serwisie
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors